4 Mayıs 2009 Pazartesi

  • Az önce omegle’da konuştuğum çocuğa ‘see u in another life bro’ dedim. 468567867 tane türk, bikaç tane Afganistanlı, Amerikalı, Çinli çocuğa denk geldim, böyle muhabbeti olanı yoktu ya. Neydi, nailpolish. nailpolish. nailpksdşlgsşag. peki. Bul beni bebeym sen.
    Bi de şu disconnect olayı var ya, telefonu yüzüne kapatmakla aynı şey resmen.
  • Pokere feci sardım bu aralar. Çok feci. Bi oturuşta 32,683 dolar kazanılır mı ama ya. Tanrıaaam. *sonranekadarkaybettiğimisöylemiycemsöylemiycemsöylemiyc*
  • Niye doğru düzgün kesemiyorum abi ben hiçbi şeyi? İster cetvelle, ister kıvırarak kesmeye çalış, bi işe yaramıyo. Düz çizgi çizemiyorum bi de o var. Hani iki yıl kreşe de gittim ama o zamandan beri şöyle doğru düzgün bi çizgi, bi daire, herhangi bi şey çizemedim henüz. Hıı, derdim bu evet.
  • Düşünüyorum da (oturup bunları düşünüyorum dönem ödevini yapmak yerine, doğal şeyler yani bunlar gayet), küçükken biri 'sana bi oyun öğretcem' dediğinde ortaya çıkan heyecan, o birinin her dediğini yapma olayları, sanki dünyanın en süpersonik en dehşet şeyini öğreniyomuşçasına hisler falan. Hiçbi şeye değişmem lan. -boşuna gereksiz bi insanım demiyorum ben-

Call of oynıycam ben hadi by ; )

2 sfnoadjg.:

EyLüL Kızı dedi ki...

Omegle'nin adresini geçen arkadaşım verdi,canım sıkılınca ona sarmıştım.Başından öyle attı beni.Ben bunu başta Spleak falan gibi bi makine sandım. Konuştuğum kişiye 'Shut the fuck up' dedim.O da 'ok' dedi.Hayret neden geri küfretmedi ki acep. Neyse sonra birisi bana 'saat 12 de gelip seni öldürücem.bekle beni' dedi. Sonra biriyle yarım saat falan konuştum.Tahmin ettiğim çıktı. 'Sen Türksün' dedim. 'Göster ürksün' dedi. Yuh be dedim.Niye bu kadar uzun yazdım bilmiyorum.
Ha son olarak şu disconnect şeyi çok bozuyo beni ha. Allahsızlar.

Ophelia dedi ki...

Asgkşjg müthiş =D Karşılaştığım her üç kişiden biri Türk oluyo orda zaten.

"Stranger: hey
You: türksen hiç uğraşmıyalım?
Stranger: no i'm not turkish
Your conversational partner has disconnected." Türk olduğuna dair her iddiaya varım :P

bende de şöyle bi konuşma oldu en son:

"Stranger: BORK!
Stranger: BORK!?
Stranger: BORK! BORK! BORK!BORK! BORK! BORK! BORK! BORK! BORK!
Stranger: BORK!
(bu böyle uzadı bayaa)
Stranger: BORK! BORK!BORK!BORK!BORK!BORK!
Stranger: BORK!/
Stranger: BORK!
You: ksjşghsdkşg isn't it enough?
Stranger: BORK! BORK! BORK! BORK! BORK! BORK! BORK!
Stranger: BORK!?
Stranger: BORK!.
Stranger: BORK!
Stranger: BORK! BORK! BORK! BORK!
You: BOK
You: OLDU O ZAMAN
You: öptüm ben seni mucu.
You have disconnected."

Her türden insan var ya. Teşekkür ederim ayrıca yorum için :P