11 Mayıs 2009 Pazartesi

'HaLLey'

HaLLey bn tyLn teLj cocuqa werjyoM bk kesjn jhanetj getjr 1 dE bekLjyoM sjzj kesjn! Hadi BB

Dün telefonuma baktığımda 'tyLan' denen bi çocuğun, beş ayrı numaradan beni Halile (HaLLey yazıyodu ama) sanarak 46543687 tane mesaj, 435413 tane de çağrı bıraktığını gördüm. sadjq (Sadık demeye çalışıyo) denen biriyle beraber efLatun'a saat 1'e kadar gitmemi istiyo anladığım kadarıyla. Yanlış numara olduğunu söyleyince adam tüm bilgilerini verip 135574678 tane "Sen kimsin?" yazan mesaj attı, cevap vermiyorum, numarasını engelliyorum, her seferinde başka bi numarayla atıyo, yok böyle bi şey. Fena halde işletiliyorum dicem, bu kadar numarayı nerden bulucak herifler.

HALİLECİM YAVRUM BENİM BAK NUMARANI DOĞRU SÖYLE BUNDAN SONRA MİLLETE, UĞRAŞTIRMA BENİ.
Sabah da altıncı numaradan mesaj geldi, "Napjon haLjLey bn mawjş cwp at kesjn" şeklinde. Her bi mesajı çözmem yaklaşık on dakika alıyo zaten. Yarebbm.
O değil de, "jhanet" dedikleri ne çözemedim ben. ihaneti kesin getir?

2 sfnoadjg.:

Dilara dedi ki...

ihaneti kesin getir. şş ;)

Ophelia dedi ki...

1'de hazır ol oolum bak bekleyemem ben.
EfLatn ;)