22 Mayıs 2009 Cuma

  • Filmlerde sokak serserileri ya da üçkaatçı tiplerde görülen akşamdan kalma kirli sakal gibiyim şu an. Bunu kimsenin anlamasını beklemiyorum.

  • Dünyanın öbür ucundan bi çocuk düşündüm saat 23.32 gibi. Chicagoda, belki de okuldan yeni çıkmış. Ya da az önce kalkmış Tanzanyalı biri. Böyle düşününce, dünyadaki milyonlarca insanın sorunlarını görebiliyorum ve önce kendi sorunlarımın ne kadar basit olduğunu görüp rahatlıyorum, sonra daha büyük bi ağırlık çöküyo. Dünyanın bütün sorumluluğu benim üzerimdeymiş gibi. Yine de o bi anlık rahatlama her şeye değiyo, nefis bi şey.
    Gerçekten.
    Sonra Tanzanya saatini ikincil saat olarak ayarladım. Mesela şu an saat 02.17 ve Kırk Haramileri Los Encılıs’ta bi çatıdan uzun menzilli minyatür silahımla katlettiğim bi rüya görüyorum. Dur, sahne değişiyo ve Abu Dhabi’deyim. Kafamda evcil karıncayiyenim var, uslu bi çocuk olmasını söylüyorum. Sonra üzerine atlayıp vahşi batıya doğru yol alıyorum. Fiyuuv .

  • Bugün video dersinde adamın elindeki tüylü mikrofona gözüm takıldı ve videoyu izleyemedim. Az önce de G’nin attığı mesajdaki büyük S’lere gözüm takıldı ve okumadım mesajı. Noluyo bana?

  • Rüyanda arka tarafından bi kazın seni ısırdığını hissetmen ne anlama gelir ki?

  • A, saçlarımı hediye paketi için kurdeleye yaptığımız gibi bıçakla sıyırarak bu hale getirdiğimi düşünüyomuş.
    Kıvırcık.
    Kıvır.
    K.
  • 0 sfnoadjg.: