27 Nisan 2009 Pazartesi

  • 15.44 gibi içinde bulunduğum otobüs 1930 yılından kalma ilk otobüslerden olabilir. Boya diye bi şey kalmamış, her yandan yağ sızıyo, siyahımsı bi renk almış koltukların zamanında sarı olduğunu yarım yamalak seçebiliyosun, şoförün koltuğu düştü düşecek, frenin arkasından tozdan griye dönmüş kablolar görülüyo ve tavandaki havalandırma kapağında kirpi büyüklüğünde pas lekeleri bulunmakta. Tanrım. Banyodaki mavi taburemiz kadar olan koltuklar yere yapışık gibiydi zaten, 7 kiloluk çantamla (evet ölçtüm ashjtpm, bööyle de gereksiz bi insanım) ayakta durmak işkence olduğundan (yerler sırılsıklamdı, yağmur bugün de benle azılı bi savaşa girdiği için) dizlerim karnıma yapışık bi halde geldim eve. İnanılmazdı. Ve saçlarım hala tam olarak kurumadı desem?
  • Telefonumun ekranı ps gibi lan. Cidden. Anlatılamaz yani mütiş.
  • Geçen gün, yağmur yağmayan nadir günlerden birinde dışarı bakıyım derken küçük bi hareketlenme sezdim, ve sonraki yirmi dakika boyunca canlı 'sinek pornosu' izledim :P İki üç saat sonra geldiğimde hala devam ediyolardı oolum, o derece süpersonik bi enerjisi var heriflerin. Vidyoya da alamıyorum görünmüyolar lanet olsun.
  • Şaka maka ev aldık ya. Bir ay içinde taşınıcağımız aklıma geldikçe bayılıcak gibi oluyorum böyle koliler falan. Sırf benim döküntülerim 10 - 15 koli tutar heralde -.- Özliycem ya lojmanı, on yıl az diyil.
  • Bu Twitter yüzünden yazmıyorum sana bılog lan. Bütün suç onda yani gerçekten.
Dandik bi yazı biliyorum ama idare et artık. Oooldu.

2 sfnoadjg.:

Felidae dedi ki...

muhahaha. sinek pornosu :D iimiş. :D

Ophelia dedi ki...

sinek fobisi olan bi insan için o kadar iyi değildi, arada cam olmasına rağmen :P bildiğin devasa boyutlarda iki kara sinek.. öhm. *ayrıntılar için ara beni bebeym ;)*