23 Haziran 2009 Salı

Dizilerde yeni bi reklam akımı başladı şimdi de; bi anda alttan Coca Cola'yla ilgili yazılar falan çıkıyor, bu sırada masada bi Coca Cola beliriyor ve dizideki karakterler Coca Cola'yı överek bardaklarını doldurup şişeyi görünmeyecek bi yere koyarken reklam bitiyor.
Çok kuulsunuz bence, böyle devam edin. *benimbilafımabaktığıiçinherşey*

Şimdiki zaman
ı çok kullandığım yazılarda günlük konuşma diliyle yazıp sonraki 'r'leri eklemesem mi diye çok tereddüt ediyorum ayrıca, duramadım söylemeden.

3 sfnoadjg.:

Mrs Baros dedi ki...

Şimdiki zamanı çok kullandığım yazılarda günlük konuşma diliyle yazıp sonraki 'r'leri eklemesem mi diye çok tereddüt ediyorum ayrıca, duramadım söylemeden.

ahah aynen

Finduilas dedi ki...

ben de eklemediğim zaman 'eklesem mi?' diyorum... kurallar falan. ama myle de çok resmi oluyo.. oluyor. :P

Ophelia dedi ki...

Bunda gereğinden fazla şimdiki zaman olduğu için o kadar garip durdu ki r'leri koymayınca, kötü hissettim kendimi :P
Yalnız olmadığımı bilmek güzel :)